Jesteśmy przekonani, że ORLEN Paczka to najlepsza opcja dostawy, która spełnia oczekiwania naszych Klientów. Wysoką jakością, szybkością dostawy i komfortem korzystania marka zachęca do zakupów online coraz więcej osób. Tych wszystkich, którzy lubią wygodnie i blisko domu nadawać przesyłki lub dostawać je w jeden dzień.
Sieć punktów ORLEN Paczki obejmuje stacje paliw, kioski RUCH-u, punkty partnerskie i aż 4000 automatów paczkowych. Łącznie to 10 tysięcy punktów, w których można nadać lub odebrać przesyłkę. W związku z rozwojem usługi, rusza kampania wizerunkowa, w której niezawodność i szybkość ORLEN Paczki reprezentują bijący rekordy mistrzowie sportu Robert Kubica i Ola Mirosław.
W komunikacji podkreślamy, że ORLEN Paczka spełnia oczekiwania milionów osób, które skorzystały już z usługi. Oferuje to, co najlepsze w standardzie usługi kurierskiej i jest świetnie dopasowana do potrzeb i nawyków odbiorców.
Nowa komunikacja ORLEN Paczki wystartowała 20 listopada, czyli szybciej niż słynny Black Friday i najbliżej przedświątecznego szaleństwa zakupowego, które sprzyja korzystaniu z usług kurierskich.
Zapraszamy do śledzenia kampanii w radio, Internecie i na outdoorze. Jej kreatywnym autorem jest agencja Isobar Polska. Za dobór i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy SIGMA Bis.