Od 6 września 2023 wprowadzamy nowy wzór etykiety nadawczej. Nowa etykieta poprawi czytelność danych, ale też umożliwi sprawniejsze procesowanie przesyłek w rozwijającej się sieci ORLEN Paczki.

Co musisz wiedzieć w związku z wprowadzeniem nowej etykiety

1. Jeśli korzystasz z gotowej etykiety to wprowadzona zmiana nie wiąże się z żadnymi koniecznymi działaniami po stronie sklepów. Od dnia 6 września system wygeneruje nowe etykiety.
2. Jeśli budujesz własne etykiety to do 30 października dostosuj projekt etykiety do nowego wzoru. Dokumentacja techniczna znajduje się na stronie orlenpaczka.pl:
dokumentacja API w języku polskim
dokumentacja API w języku angielskim
3. Stara wersja etykiety będzie dalej obsługiwana do 30 października 2023.

Wprowadzenie nowego wzoru etykiety jest kolejnym krokiem do usprawnienia procesów logistycznych i jeszcze skuteczniejszego dostarczania Państwa przesyłek do klientów.

28 lipca, 2025

ORLEN Paczka partnerem Jarmarku Św. Dominika – z jarmarku prosto do bliskich!

ORLEN Paczka została partnerem tegorocznego Jarmarku Św. Dominika, który potrwa od 27 lipca do 18 sierpnia 2025 roku. W samym sercu Gdańska stanął wyjątkowy automat paczkowy. Usługa łączy odwiedzających jarmark z ich bliskimi, umożliwiając nadawanie paczek z upominkami. – Jarmark Dominikański to jedno z największych i najstarszych wydarzeń plenerowych w Polsce, przyciągające co roku miliony […]

Czytaj więcej
23 lipca, 2025

Zmiana regulaminu dla przedsiębiorców od 25 sierpnia 2025 r.

Informujemy, że od dnia 25 sierpnia 2025 roku zacznie obowiązywać nowy Regulamin świadczenia przedsiębiorcom usług pocztowych i przewozowych przez ORLEN Paczka sp. z o.o. Wprowadzona zmiana obejmuje aktualizację kapitału zakładowego Spółki. Obowiązujący od 25 sierpnia 2025 r. Regulamin świadczenia przedsiębiorcom usług pocztowych i przewozowych przez ORLEN Paczka sp. z o.o.  dostępny jest na stronie internetowej […]

Czytaj więcej
17 lipca, 2025

Z ORLEN Paczki skorzystało już 10 mln kupujących online

ORLEN Paczka świętuje kolejny ważny etap rozwoju – z usługi skorzystało już 10 milionów kupujących online. Tak imponujący wynik to efekt konsekwentnego rozwoju usługi oraz rosnącej popularności wśród klientów e-commerce. W pierwszym półroczu firma zanotowała 100-procentowy wzrost wolumenu przesyłek.   Drugi kwartał 2025 roku to trzeci z kolei ze wzrostami 100% w wolumenach dostaw ORLEN […]

Czytaj więcej