ORLEN Paczka świętuje kolejny ważny etap rozwoju – z usługi skorzystało już 10 milionów kupujących online. Tak imponujący wynik to efekt konsekwentnego rozwoju usługi oraz rosnącej popularności wśród klientów e-commerce. W pierwszym półroczu firma zanotowała 100-procentowy wzrost wolumenu przesyłek.  

Drugi kwartał 2025 roku to trzeci z kolei ze wzrostami 100% w wolumenach dostaw ORLEN Paczki. Z usługi skorzystało już 40% kupujących online w Polsce. Usługa jest systematycznie rozbudowywana m.in. o infrastrukturę logistyczną, co pozwoli jeszcze sprawniej odpowiadać na rosnące oczekiwania klientów. Do końca roku sieć powiększy się do prawie 8 tysięcy automatów paczkowych, dzięki czemu ORLEN Paczka dotrze do nowych klientów.

– Dla nas to ogromna satysfakcja, że miliony Polaków wybierają ORLEN Paczkę przy realizacji zakupów online. Potwierdza to skuteczność naszych działań – dostarczamy paczki w jeden dzień do blisko zlokalizowanych punktów, a klienci są zadowoleni z jakości usługi, o czym świadczy wysoki wskaźnik satysfakcji NPS na poziomie 80 punktów. To olbrzymie zobowiązanie, które jako marka spełniamy, projektując coraz lepsze doświadczenie klientów – mówi Olaf Furmanek, dyrektor marketingu i komunikacji ORLEN Paczki.

ORLEN Paczka wprowadza rozwiązania, które przyspieszają dostawy. Uruchomienie sobotnich dostaw do całej sieci odbiorczej pozytywnie wpłynęło na doświadczenia zakupowe kupujących, skracając czas oczekiwania na paczkę w weekend. Od czerwca e-sklepy zyskały możliwość nadawania paczek w soboty z dostawą już w poniedziałek.

Rozszerzaniu zasięgu towarzyszy intensyfikacja działań promocyjnych. Do końca lipca trwa kampania z programem VITAY, w ramach której klienci otrzymują 200 punktów VITAY za każdą przesyłkę odebraną ORLEN Paczką. Łączna pula punktów wynosi aż 50 milionów.

Dodatkowe promocje dostępne są w wielu sklepach internetowych, z którymi ORLEN Paczka realizuje wspólne działania marketingowe. Marka zachęca także użytkowników korzystających z usługi Allegro Delivery do wyboru ORLEN Paczki jako kanału dostawy.

W ramach działań komunikacyjnych i promocyjnych ORLEN Paczka pojawia się w przestrzeni miejskiej. Automat paczkowy marki był obecny na Rynku Głównym w Krakowie podczas Pucharu Świata we wspinaczce sportowej. ORLEN Paczka pojawi się na Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku, umożliwiając łatwe nadawanie paczek z jarmarkowymi zakupami.

1 września, 2025

ORLEN Paczka ma już 14 tysięcy punktów odbioru

Sieć ORLEN Paczki przekroczyła 14 tysięcy punktów odbioru, z czego 7 tysięcy stanowią automaty paczkowe. Z usługi skorzystało ponad 10 milionów klientów, a tylko w pierwszym półroczu 2025 roku liczba nadanych paczek podwoiła się. Dzięki dynamicznemu rozwojowi ORLEN Paczka umacnia swoją pozycję wśród liderów rynku dostaw e-commerce. 7-tysięczny automat paczkowy stanął „symbolicznie” pod katowickim Spodkiem […]

Czytaj więcej
28 lipca, 2025

ORLEN Paczka partnerem Jarmarku Św. Dominika – z jarmarku prosto do bliskich!

ORLEN Paczka została partnerem tegorocznego Jarmarku Św. Dominika, który potrwa od 27 lipca do 18 sierpnia 2025 roku. W samym sercu Gdańska stanął wyjątkowy automat paczkowy. Usługa łączy odwiedzających jarmark z ich bliskimi, umożliwiając nadawanie paczek z upominkami. – Jarmark Dominikański to jedno z największych i najstarszych wydarzeń plenerowych w Polsce, przyciągające co roku miliony […]

Czytaj więcej
23 lipca, 2025

Zmiana regulaminu dla przedsiębiorców od 25 sierpnia 2025 r.

Informujemy, że od dnia 25 sierpnia 2025 roku zacznie obowiązywać nowy Regulamin świadczenia przedsiębiorcom usług pocztowych i przewozowych przez ORLEN Paczka sp. z o.o. Wprowadzona zmiana obejmuje aktualizację kapitału zakładowego Spółki. Obowiązujący od 25 sierpnia 2025 r. Regulamin świadczenia przedsiębiorcom usług pocztowych i przewozowych przez ORLEN Paczka sp. z o.o.  dostępny jest na stronie internetowej […]

Czytaj więcej