ORLEN Paczka świętuje kolejny ważny etap rozwoju – z usługi skorzystało już 10 milionów kupujących online. Tak imponujący wynik to efekt konsekwentnego rozwoju usługi oraz rosnącej popularności wśród klientów e-commerce. W pierwszym półroczu firma zanotowała 100-procentowy wzrost wolumenu przesyłek.  

Drugi kwartał 2025 roku to trzeci z kolei ze wzrostami 100% w wolumenach dostaw ORLEN Paczki. Z usługi skorzystało już 40% kupujących online w Polsce. Usługa jest systematycznie rozbudowywana m.in. o infrastrukturę logistyczną, co pozwoli jeszcze sprawniej odpowiadać na rosnące oczekiwania klientów. Do końca roku sieć powiększy się do prawie 8 tysięcy automatów paczkowych, dzięki czemu ORLEN Paczka dotrze do nowych klientów.

– Dla nas to ogromna satysfakcja, że miliony Polaków wybierają ORLEN Paczkę przy realizacji zakupów online. Potwierdza to skuteczność naszych działań – dostarczamy paczki w jeden dzień do blisko zlokalizowanych punktów, a klienci są zadowoleni z jakości usługi, o czym świadczy wysoki wskaźnik satysfakcji NPS na poziomie 80 punktów. To olbrzymie zobowiązanie, które jako marka spełniamy, projektując coraz lepsze doświadczenie klientów – mówi Olaf Furmanek, dyrektor marketingu i komunikacji ORLEN Paczki.

ORLEN Paczka wprowadza rozwiązania, które przyspieszają dostawy. Uruchomienie sobotnich dostaw do całej sieci odbiorczej pozytywnie wpłynęło na doświadczenia zakupowe kupujących, skracając czas oczekiwania na paczkę w weekend. Od czerwca e-sklepy zyskały możliwość nadawania paczek w soboty z dostawą już w poniedziałek.

Rozszerzaniu zasięgu towarzyszy intensyfikacja działań promocyjnych. Do końca lipca trwa kampania z programem VITAY, w ramach której klienci otrzymują 200 punktów VITAY za każdą przesyłkę odebraną ORLEN Paczką. Łączna pula punktów wynosi aż 50 milionów.

Dodatkowe promocje dostępne są w wielu sklepach internetowych, z którymi ORLEN Paczka realizuje wspólne działania marketingowe. Marka zachęca także użytkowników korzystających z usługi Allegro Delivery do wyboru ORLEN Paczki jako kanału dostawy.

W ramach działań komunikacyjnych i promocyjnych ORLEN Paczka pojawia się w przestrzeni miejskiej. Automat paczkowy marki był obecny na Rynku Głównym w Krakowie podczas Pucharu Świata we wspinaczce sportowej. ORLEN Paczka pojawi się na Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku, umożliwiając łatwe nadawanie paczek z jarmarkowymi zakupami.

24 czerwca, 2025

Nowa wtyczka ORLEN Paczka dla Magento 2.4.7

Drogi Kliencie, z przyjemnością informujemy o opublikowaniu nowej wtyczki, która integruje usługi ORLEN Paczki z platformą Magento w wersji 2.4.7. Dzięki niej zarządzanie wysyłkami stanie się jeszcze prostsze. Wtyczka udostępnia szereg przydatnych funkcji, w tym: Wbudowany widget mapy z wygodnym wyborem punktów odbioru ORLEN Paczka, co ułatwi Twoim klientom znajdowanie dogodnych lokalizacji. Generowanie numerów paczek […]

Czytaj więcej
18 czerwca, 2025

ORLEN Paczka przyspiesza e-commerce. Startuje nowa usługa dla e-sklepów: stałe sobotnie odbiory kurierskie z dostawą już w poniedziałek

ORLEN Paczka wprowadza rozwiązanie, które realnie przyspiesza proces dostawy. Od czerwca sklepy internetowe zyskują możliwość nadawania paczek w soboty z dostawą już w poniedziałek. Usługa jest bezpłatna, działa w ramach standardowej oferty na terenie całej Polski – wystarczy minimum 10 paczek nadanych w każdą sobotę. ORLEN Paczka nie tylko zwiększa skalę działania, ale też konsekwentnie […]

Czytaj więcej
18 czerwca, 2025

Przerwa techniczna 21-22.06.2025

Drogi Kliencie, W trosce o bezpieczeństwo i niezawodność naszych systemów informatycznych w terminie 21.06.25– 22.06.25, w godzinach 22:00-08:00 planujemy prace serwisowe. Prace serwisowe nie wpłyną na możliwość odbioru i nadania paczek na stacjach ORLEN i w punktach partnerskich. Jedyne ograniczenia związanie z nadaniem paczek mogą pojawić się podczas nadania paczki w automacie paczkowym dla etykiet […]

Czytaj więcej