ORLEN Paczka rozszerza ofertę dla biznesu, wprowadzając nową usługę. Abonamenty ORLEN Paczki to propozycja skierowana do przedsiębiorców, którzy regularnie wysyłają paczki, zarówno w e-sklepów, jak i w firmach usługowych, sklepów stacjonarnych czy freelancerów. Nowe rozwiązanie pozwala połączyć przejrzyste zasady rozliczeń, stabilność kosztów oraz wygodę zarządzania wysyłkami w jednym, prostym modelu.
Nowa usługa została zaprojektowana z myślą o firmach, które cenią przewidywalność wydatków. Klient płaci stałą miesięczną kwotę za określoną liczbę przesyłek – bez ukrytych opłat i dodatkowych kosztów. Po wykorzystaniu pakietu każda kolejna paczka kosztuje dokładnie tyle samo, co zapewnia pełną kontrolę nad budżetem przez cały okres trwania umowy.
Abonamenty ORLEN Paczka gwarantują elastyczność. Można wybierać spośród umów na 12 lub 24 miesiące, z możliwością zwiększenia pakietu w dowolnym momencie. Dla firm, które potrzebują przerwy w wysyłkach, przygotowano opcję „wakacji abonamentowych”, czyli zawieszenia umowy na 1 lub 2 miesiące.
Dostępnych jest sześć pakietów abonamentowych, od mniejszych dla początkujących sprzedawców po większe pakiety dla firm o wysokim wolumenie wysyłek. Szczegółowe ceny i pełna oferta dostępne są na stronie internetowej ORLEN Paczki https://www.orlenpaczka.pl/abonamenty/.
ORLEN Paczka oferuje nowoczesne wsparcie technologiczne. Wysyłki można obsługiwać w aplikacji Menadżer Paczek ORLEN Paczka lub zintegrować system wysyłkowy firmy z ORLEN Paczką poprzez API, co pozwala zautomatyzować procesy logistyczne i oszczędzać czas. Przesyłki można nadawać w automatach paczkowych, na stacjach ORLEN, w punktach partnerskich lub zlecić ich odbiór kurierowi prosto z magazynu.
ORLEN Paczka to ponad 14 000 punktów nadania i odbioru w całej Polsce. Klienci mają trzy dni na odbiór przesyłki. Mogą to zrobić za pomocą kodu SMS, kodu QR lub aplikacji mobilnej. Usługa oferuje też prosty proces zwrotów online dostępny na stronie nadaj.orlenpaczka.pl/proste-zwroty.