Odbieraj nagrody od ORLEN Paczki w 3 prostych krokach

Pobierz aplikację
Otwórz aplikację ORLEN VITAY lub zainstaluj na swoim telefonie
Zatankuj
Wybierz ORLEN Paczkę jako metodę dostawy w okresie trwania promocji
Kupon rabatowy
Zeskanuj kod paczki w aplikacji VITAY i ciesz się dodatkowymi +200 punktami VITAY

Z ORLEN Paczkami leci do Was 50 milionów punktów VITAY

Każda ORLEN Paczka zeskanowana w aplikacji VITAY to dodatkowe +200 punktów dodane do Twojego konta VITAY
Im więcej paczek zeskanujesz, tym więcej punktów VITAY otrzymasz!
Czar trwania promocji: 5 czerwca - 31 lipca 2025
Skanuj paczki i odbieraj nagrody
  • promocja dostępna jest dla zarejestrowanych użytkowników aplikacji ORLEN VITAY
  • każda ORLEN Paczka odebrana w okresie trwania promocji to równowartość 200 punktów VITAY
  • każdy użytkownik może zeskanować maksymalnie 5 paczek dziennie
  • wejdź do aplikacji VITAY, kliknij opcję Usługi, a następnie z listy wybierz Skanuj kod ORLEN Paczka
Regulamin promocji znajduje się pod linkiem: regulamin
Pytania i odpowiedzi

Tak, w promocji biorą udział paczki zamówione przed 5 czerwca jeśli zostaną odebrane 5 czerwca lub później.

Każdy użytkownik może odebrać punkty za maksymalnie 5 paczek dziennie, czyli łącznie 1000 punktów dziennie.

Nie, w promocji biorą udział wyłącznie paczki, których data odebrania nie jest późniejsza niż 31 lipca.

Na zeskanowanie paczki i odebranie punktów VITAY jest 5 dni od daty odebrania jej z punktu. Po tym czasie możliwość zeskanowania paczki zostanie zablokowana.

Punkty przyznawane są na bieżąco, od razu pojawią się w aplikacji VITAY.

Jeśli nie działa skanowanie można wpisać ręcznie 13-cyfrowy numer paczki, zaczynający się od cyfry „2”, który znajduje się nad kodem kreskowym.

odebrać punkty VITAY należy zeskanować kod kreskowy z etykiety lub podać 13-cyfrowy numer paczki, zaczynający się od cyfry „2”. Promocja nie działa z użyciem kodu zaczynającego się od AD.

W przypadku 5 prób błędnego skanowania paczki system blokuje możliwość dalszego skanowania. Funkcja zostanie odblokowana po kilku minutach. Analogiczna blokada pojawi się jeśli prawidłowo zeskanowało się część paczek (np. 3 paczki), a kolejne (np. 2) błędnie. Możliwość dalszego skanowania zostanie zablokowana na kilka minut.

Reklamację w naliczaniu punktów należy zgłosić na adres app.mobile@orlen.pl lub w aplikacji VITAY poprzez formularz do zgłaszania problemów.

Aby zeskanować paczkę należy wejść do aplikacji VITAY, w lewym dolnym rogu kliknąć opcję usługi i następnie wybrać opcję Skanuj kod ORLEN Paczka.

Śledź swoją paczkę

Sprawdź, gdzie znajduje się Twoja paczka!

Znajdź punkt odbioru

Sprawdź, gdzie możesz odebrać i nadać paczkę!