Pakowanie odzieży do wysyłki

W przypadku wysyłki ubrań nie trzeba się martwić o to, że w drodze do odbiorcy coś może się połamać, czy potłuc. Daje to więc dużo większe możliwości w zakresie tego w co pakować ubrania do wysyłki. Odzież taka, jak czapki czy bluzy, nie musi być dodatkowo zabezpieczana tekturą. Do zapakowania tzw. miękkiej odzieży, dobrym rozwiązaniem jest koperta bąbelkowa, która jest wytrzymała, a jej wewnętrzna warstwa dodatkowo ochroni zawartość przez uszkodzeniami. W przypadku korzystania z usługi Paczka w RUCHu nie musimy się martwić o wybór odpowiedniego opakowania do wysyłki ubrań i innych przesyłek. W każdym puncie nadania istnieje możliwość zakupu już od 2,99 PLN jednego z 3 rodzajów pudełek. Do wysyłki pojedynczych ubrań najlepiej sprawdzi się owijka (o wymiarach 35×25 cm) albo pudełko klapkowe (o wymiarach 22x30x15 cm).

Jeżeli odzież do wysyłki to np. buty, należy zatroszczyć się o to, aby w drodze nie uległy one deformacji, czy poważniejszemu uszkodzeniu. Sama koperta czy też folia tutaj nie wystarczy, ponieważ nie chroni ona np. przed naciskiem na paczkę. Podobnie rzecz wygląda w przypadku opakowania do wysyłki większej ilości ubrań – warto więc zdecydować się na opakowanie kartonowe. Tu najlepiej, w zależności od rozmiaru przesyłki, sprawdzą się dostępne w naszych punktach pudełka klapkowe (o wymiarach 22x30x15 cm) lub pudełka fasonowe (o wymiarach 35x26x10 cm). Opakowania te nie dość, że ekologiczne i efektowne to przede wszystkim skutecznie zabezpieczą przygotowaną odzież do wysyłki. Nie warto więc szukać innych rozwiązań alternatywnych, szczególnie jeżeli chcemy mieć pewność właściwego zabezpieczenia każdej wysyłanej przez nas paczki.

Wysyłka odzieży – dopuszczalna waga i rozmiary paczki

Na rynku istnieje wiele firm kurierskich, które świadczą usługi w zakresie dostarczania przesyłek. Warto jednak zwrócić szczególną uwagę na usługę Paczka w RUCHu, przede wszystkim ze względu na jej wygodę i konkurencyjną cenę. Posiadamy 4 000 punktów w Polsce, w tym kioski i saloniki RUCHu oraz punkty partnerskie, gdzie można nadać lub odebrać swoją przesyłkę (w tym np. paczkę z ubraniami). Nasza firma oferuje dwa rodzaje paczek: Mini Paczka do 1 kg o wymiarach 20x30x50 cm w cenie 8,49 PLN lub Standard Paczka do 20 kg o wymiarach 20x30x50cm w cenie 9,99 PLN. Nadawca otrzymuje list przewozowy w formacie PDF, który musi nakleić na paczce lub otrzymuje kod nadania, który powinien podać sprzedawcy w kiosku. Odbiorca z kolei ma możliwość odbioru paczki w dogodnej (wybranej podczas nadawania) lokalizacji aż do 5 dni od nadejścia przesyłki.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami usługi na naszej stronie, a także do wysyłki ubrań lub innych przedmiotów i tym samym przetestowania naszych usług przy najbliższej okazji.

4 grudnia, 2025

Rafał Szydłowski dołącza do Zarządu ORLEN Paczki jako Członek Zarządu ds. Finansowych

ORLEN Paczka wzmacnia kompetencje zarządcze w obszarze finansów. Rafał Szydłowski został powołany na stanowisko Członka Zarządu ds. Finansowych. Zmiana ta jest elementem dalszego rozwoju organizacji i budowania silnych fundamentów finansowych dla szybko rosnącej sieci logistycznej ORLEN Paczki. Nowy Członek Zarządu będzie odpowiedzialny za nadzór nad obszarem finansów, kontrolingu oraz efektywności operacyjnej, a także za dalsze […]

Czytaj więcej
6 października, 2025

ORLEN Paczka wprowadza abonamenty dla firm. Nowa oferta to przewidywalne koszty, elastyczne rozwiązania i pełna kontrola nad wysyłkami

ORLEN Paczka rozszerza ofertę dla biznesu, wprowadzając nową usługę. Abonamenty ORLEN Paczki to propozycja skierowana do przedsiębiorców, którzy regularnie wysyłają paczki, zarówno w e-sklepów, jak i w firmach usługowych, sklepów stacjonarnych czy freelancerów. Nowe rozwiązanie pozwala połączyć przejrzyste zasady rozliczeń, stabilność kosztów oraz wygodę zarządzania wysyłkami w jednym, prostym modelu. Nowa usługa została zaprojektowana z […]

Czytaj więcej
23 września, 2025

Kolejne wyróżnienie dla ORLEN Paczki! Usługa nagrodzona za innowacje i jakość

ORLEN Paczka po raz drugi zdobyła prestiżową nagrodę Best Logistic Tool w konkursie e-Commerce Polska Awards 2025, potwierdzając swoją silną pozycję w branży logistycznej. Jury ponownie doceniło klientocentryczne podejście do rozwoju usługi, w tym wdrożenie sobotnich dostaw oraz sobotnich odbiorów kurierskich z doręczeniem w poniedziałek. – Nagrody są dla nas potwierdzeniem, że obraliśmy właściwy kierunek. […]

Czytaj więcej