Szanowni Państwo,

Realne zagrożenie koronawirusem sprawia, że wszyscy musimy zachować wyjątkowe środki bezpieczeństwa, które uchronią nas od zakażenia. Zespół logistyki RUCH S.A. oraz Paczki w RUCH-u opracował kilka ważnych porad, które ułatwią Państwu realizację sprzedaży za pośrednictwem Państwa sklepów e-commerce oraz dadzą pewność, że proces zakupów – w tym przede wszystkim transportu – jest możliwie jak najbardziej bezpieczny dla Państwa klientów oraz pracowników przygotowujących towar do wysyłki.

  • Sugeruj klientom płatność on-line za zakupy

To rozwiązanie rekomendowane przez Światową Organizację Zdrowia. W komunikatach kierowanych do klientów przez Paczkę w RUCH-u również zalecamy płatność on-line za zakupy w e-sklepach. Metoda ta minimalizuje ryzyko przenoszenia wirusów na banknotach.

  • Kiedy klient odbiera przesyłkę z metodą płatności „za pobraniem” w punkcie odbioru sugeruj płatność kartą lub telefonem

W przypadku wyboru przesyłki pobraniowej (w zależności od możliwości w danym e-sklepie) rekomendujemy płatność bezgotówkową w punkcie odbioru. To rozwiązanie rekomendowane przez Światową Organizację Zdrowia.

  • Koronawirus a czas dostawy przesyłki

W badaniach nad utrzymywaniem się koronawirusa na listach i paczkach powtarzają się informacje o tym, że wirus może przetrwać na takich przedmiotach do 24 h. Warto więc – chcąc zminimalizować ryzyko zakażenia – preferować taką opcję dostawy, która gwarantuje obsługę w czasie dłuższym niż 24 h. Paczka w RUCH-u z racji modelu dystrybucji niweluje ryzyko przenoszenia wirusa na obsługiwanej paczce.

  • Wszystkich pracowników Centrów Logistycznych oraz kierowców wyposażyliśmy w rękawiczki ochronne oraz zadbaliśmy o infrastrukturę sanitarną

Wysyłając produkty Paczką w RUCH-u masz pewność, że dochowaliśmy wszelkich standardów bezpieczeństwa, a obsługujący proces logistyczny pracownicy zostali przeszkoleni z wprowadzonych zasad bezpiecznego postępowania z przesyłkami. Zaplecze sanitarne we wszystkich naszych magazynach wyposażyliśmy w środki higieniczne, sukcesywnie dostarczamy także specjalistyczne preparaty antybakteryjne.

  • Ograniczyliśmy dostęp do naszych magazynów dla ludzi spoza organizacji

To bardzo ważne, aby proces obsługi paczki był maksymalnie hermetyczny. Izolacja przeszkolonych pracowników minimalizuje ryzyko zakażenia przez osoby z zewnątrz (kurierzy zewnętrznych firm, dostawcy).

  • Zwracaj uwagę klientów na właściwe postępowanie w trakcie odbioru przesyłki

Do naszych kiosków i saloników prasowych wysłaliśmy specjalne pakiety bezpieczeństwa, wśród których znajdują się informacje dla klientów o zachowaniu bezpiecznej odległości. Dodatkowo w punktach z możliwością wejścia do środka zaznaczyliśmy specjalną taśmą bezpieczną odległość od sprzedawcy. Kioski z okienkiem stanowią dodatkową barierę, która skutecznie oddziela odbierającego paczkę od sprzedawcy. Chcąc zapewnić równe standardy bezpieczeństwa w całej sieci dystrybucji przekazaliśmy nasze zalecenia również do sieci partnerskiej Paczki w RUCH-u. Dysponujemy więc przygotowaną do bezpiecznego odbioru przesyłek siecią, w której obowiązują jednakowe standardy bezpieczeństwa.

  • Paczka w RUCH-u jedzie z prasą

Logistykę przesyłek obsługujemy wspólnie z codziennymi transportami prasy drukowanej, którą dostarczamy do blisko 18.000 lokalizacji na terenie całej Polski. Mamy świadomość, że dzięki RUCH S.A. do wielu lokalizacji w kraju dociera rzetelna informacja na temat aktualnej sytuacji zagrożenia. Podwyższone standardy bezpieczeństwa logistyki prasy oraz – co za tym idzie – Paczki w RUCH-u stanowią gwarancję sprawnej realizacji oferowanych usług, a zapewnienie bezpiecznego (dla naszych klientów i pracowników) transportu to dla nas obecnie najwyższy priorytet. To bezpieczeństwo ma też drugi wymiar – ekologiczny. Nasze transporty są w maksymalny sposób zoptymalizowane. Polecając Paczkę w RUCH-u swoim klientom masz pewność, że troszczymy się o środowisko oraz minimalizujemy ryzyko zakażenia koronawirusem na każdym etapie obsługi paczki.

Reprezentując najstarszą, polską firmę logistyczną dziękujemy za zaufanie, które przejawia się w możliwości dostawy Paczką w RUCH-u. Do każdej obsługiwanej paczki przykładamy wielką wagę. Wierzymy, że opracowane przez nasz zespół zasady okażą się pomocne w zagwarantowaniu maksymalnego poziomu bezpieczeństwa procesu logistyki.

Zespół Paczki w RUCH-u

28 marca, 2024

Świąteczne godziny obsługi kiosków RUCHu, w których odbierzesz ORLEN Paczkę

Drodzy Klienci, Informujemy, że w dniu 30 kwietnia 2024 roku kioski RUCHu, w których można nadać i odebrać przesyłki ORLEN Paczki, będą czynne do godziny 13:00. W związku z tym, zachęcamy do odwiedzenia naszych punktów sprzedaży wcześniej, aby uniknąć ewentualnych niedogodności. Dziękujemy za wyrozumiałość. Życzymy Wesołych Świąt Wielkanocnych! Zespół ORLEN Paczka

Czytaj więcej