Szanowni Klienci,

W związku z sytuacją powodziową na południu Polski informujemy, że mogą wystąpić przejściowe trudności w dostawie przesyłek na tym terenie.

Przesyłki, których dostawa jest aktualnie niemożliwa, zostały zabezpieczone w centrach logistycznych. Nasze oddziały regionalne pracują w standardowym trybie i nie są zagrożone wyłączeniem. Obecnie nie odnotowujemy opóźnień w transporcie między sortowniami.

W trosce o bezpieczeństwo pracowników dostawy do nieczynnych punktów w rejonie dotkniętym powodzią zostaną wznowione, gdy tylko będzie to możliwe.

Sytuacja w południowej części kraju jest dynamiczna, dlatego na bieżąco analizujemy listę kodów pocztowych, do których możliwy jest dojazd. Wszystkie przesyłki będące w trakcie dostawy kierujemy do punktów niezagrożonych powodzią.

O wszystkich zmianach będziemy informować na bieżąco. Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość w tej nadzwyczajnej sytuacji.

28 lipca, 2025

ORLEN Paczka partnerem Jarmarku Św. Dominika – z jarmarku prosto do bliskich!

ORLEN Paczka została partnerem tegorocznego Jarmarku Św. Dominika, który potrwa od 27 lipca do 18 sierpnia 2025 roku. W samym sercu Gdańska stanął wyjątkowy automat paczkowy. Usługa łączy odwiedzających jarmark z ich bliskimi, umożliwiając nadawanie paczek z upominkami. – Jarmark Dominikański to jedno z największych i najstarszych wydarzeń plenerowych w Polsce, przyciągające co roku miliony […]

Czytaj więcej
23 lipca, 2025

Zmiana regulaminu dla przedsiębiorców od 25 sierpnia 2025 r.

Informujemy, że od dnia 25 sierpnia 2025 roku zacznie obowiązywać nowy Regulamin świadczenia przedsiębiorcom usług pocztowych i przewozowych przez ORLEN Paczka sp. z o.o. Wprowadzona zmiana obejmuje aktualizację kapitału zakładowego Spółki. Obowiązujący od 25 sierpnia 2025 r. Regulamin świadczenia przedsiębiorcom usług pocztowych i przewozowych przez ORLEN Paczka sp. z o.o.  dostępny jest na stronie internetowej […]

Czytaj więcej
17 lipca, 2025

Z ORLEN Paczki skorzystało już 10 mln kupujących online

ORLEN Paczka świętuje kolejny ważny etap rozwoju – z usługi skorzystało już 10 milionów kupujących online. Tak imponujący wynik to efekt konsekwentnego rozwoju usługi oraz rosnącej popularności wśród klientów e-commerce. W pierwszym półroczu firma zanotowała 100-procentowy wzrost wolumenu przesyłek.   Drugi kwartał 2025 roku to trzeci z kolei ze wzrostami 100% w wolumenach dostaw ORLEN […]

Czytaj więcej